V-am spus ce am pățit în ultima perioadă? Au început coletele ( unele dintre ele, bineînțeles) să se plângă că nu sunt băgate în seama de către cei care comandă de pe gratuitescu.ro. Ce implică această ” băgare în seamă”? Înseamnă să acorzi un timp, din timpul tău, și să verifici pe unde se plimbă coletul tău. Să te intereseze statusul coletului tău. De ce să te intereseze? Pentru că mașini bani 🙂 și, dacă nu te dor banii, află că, Gratuitescu, pune suflet când îți împachetează coletul. Se grăbește să-ți trimită produsul în cea mai bună stare, fără să fie perturbat, să aibă interzieri prea mari. Și tu?! Pe tine te doare fix la pix de starea coletului tău. Primesc retur pachete care sunt comandate, plătite.
Hai să fim atenți câteva minute și să urmărim cu atenție ce dorește gratuitescu.ro, de la fiecare dintre cei care, doresc să comande vreun produs de pe site, bine?
- coletul este frumos ambalat dupa ce produsul a fost testat, verificat, tricotăm și o stare de bine dacă este nevoie pentru toată perioada în care coletul va fi transportat până la tine ( să nu stea prea mult singur )
- după ce faci plata, ai văzut că în sec 2, primești și un nr de awb (dacă nu-l primești – cere și ți se va da! ). Cu ajutorul acestui nr de awb și aplicației oferite de către Poșta Română, vezi secțiunea Track & Trace de pe site, poți verifica statusul coletului tău ( pe unde se plimba, dacă este ok, este sătul sau mai dorește o gură de cico ).
- avem și noi verificarea noastră, și trimitem un mesaj când coletul a ajuns la oficiul arondat adresei tale din buletin.
Cum faci ca acest colet să se simtă prost? Simplu. Comanzi un produs, Gratuitescu se grăbește să ți-l trimită, dar tu urmezi cu bună știință câțiva pași foarte importanți, si anume:
- nu verifici statusul coletului prin / cu ajutorul nr de awb primit în momentul comenzii;
- nr de tel pe care-l lași în momentul comenzii nu este valid sau este setat să nu primești mesaje ( pentru că, Gratuitescu, trimite câte un mesaj când vede că coletul tău este avizat la oficiul poștal arondat adresei din buletinul tău )
- nu ne contactezi, nu ne întrebi de starea coletului după câteva zile de la comanda ( să știi că răspundem atât la tel, sms, mesaj, mail, whatsapp etc ).
NU URMĂRI ACEȘTI PAȘI! Dacă vei face asta, coletul se va supăra pe tine, și se va întoarce la Gratuitescu.