Intrebari si raspunsuri

Dacă orice răspuns este posibil, atunci niciun răspuns nu are sens. – Isaac Asimov

Ai o intrebare? Raspundem cu placere. In aceasta pagina ( Q&A, pe romaneste, Intrebari si raspunsuri ), am adunat toate intrebarile pe care Gratuitescu, le-a primit pana acum. Daca raspunsul pe care-l cauti nu se regaseste, ca raspuns la una din intrebarile de mai jos, te rugam sa ne trimiti un mesaj accesand pagina noastra de contact.

Am incercat sa aducem in discutie cateva din intrebarile comune ale tuturor cumparatorilor nostri. Gratuit la inspiratie!

Care este modalitatea de transport?

Poate nu stiai, dar toate coletele noastre prind aripi in momentul livrarii.

Livrarea produselor noastre se face prin Posta sau Curier. Taxele de transport sunt suportate de catre cumparator. Indiferent de locatia cumparatorului, livrarea este una standard: prin colet postal intern, oferit de catre Posta Romana sau curier.


Cat costa transportul?

Taxa de transport este suportata de catre cumparator. Taxa de transport este 3 euro ( Posta ) si 5 euro ( Curier ). Suma ce reprezinta taxa de transport + ambalarea corespunzatoare a coletului. Ai auzit cat de fericite sunt coletele pe care le expediaza Gratuitescu?


Care este timpul de livrare?

Livrarea unui produs se face prin Posta Romana sau Curier. Timpul de livrare este de aprox 2 – 4 zile lucratoare, Posta, 24 – 48 ore, curier. Ca sa intelegi circuitul nostru de preluare, ambalare si livrare, urmareste asta: se primeste comanda, se confirma plata transportului, in următoarele 2 ore se ambalează produsul (cu praf de stele, cravata sau papion, daca este nevoie) si se livreaza catre unul dintre oficiile postale ale Postei Romane sau firmei de curierat. In maxim 3 ore de la confirmarea platii, coletul este ”lansat” catre oficiul postal sau generarea nr de awb. Si din acel moment, Posta / Curierul se va ocupa cu trimiterea coletului la adresa ta. Ne miscam repede, zic!


Cat costa un produs?

La intrebarea asta, raspunsul este unul intuitiv, si anume: Toate produsele noastre sunt gratuite.


Cum pot primi mai multe poze, detalii despre un produs?

Simplu. Vrei mai vezi mai multe poze cu produsul? Ai nevoie de niste detalii in plus fata de cat este scris in descrierea de pe site? Poti sa ne trimiti un mesaj folosind adresa noastra de contact. Sau poti sa ne lasi un mesaj direct pe Whatsapp, 0721 21 00 59. Noi stim din proprie initiativa, ca orice discutie cu Gratuitescu, daca aceasta este sustinuta cu bun simt si respect, devine o placere iesita din comun. Indrazneste!


Produsele sunt puse la misto?

Vrem sa fim cat mai aproape de cumparatorii nostri. Si daca se poate, sa-i cunoastem pe cei care au cumparat sau vor cumpara de la Gratuitescu, si nu au / vor primi comanda.

Faptul ca intri pe site, vezi niste produse gratuite, nu inseamna ca aceste produse sunt puse la misto sau ca, Gratuitescu,  incearca sa te pacaleasca.

Cand ai dreptul sa spui ca acest site este o teapa? Cand vei face comanda pe site, vei confirma plata, iar noi nu putem demonstra prin chitanta postei, ca ceea ce ai luat de pe Gratuitescu, nu a fost livrat. Pana atunci, relax! Si nu uita: toate produsele noastre sunt gratuite.

 


Comand, dar nu platesc. Ce se intampla cu comanda mea?

Relax, iti respectam decizia! Gratuitescu nu o sa se supere pe tine!

In cazul in care faci o comanda, dar din anumite motive nu o poti ( aici ne referim strict la modalitatile de plata, Revolut sau Electroneum ) confirma, statusul comenzii se va modifica din ”plata neconfirmata” in ”plata in asteptare”. Timpul de confirmare a platii este de 24 de ore. Daca timp de 24 de ore din momentul inregistrarii comenzii, plata nu a fost confirmata ( banii de taxa de transport nu au intrat in contul nostru ), comanda se va anula. Stocul produsului va fi actualizat pe site.

Pentru toti ceilalti, exista modalitatea de plata prin Paypal. La plata prin aceasta optiune, comanda va trece automat, din ”plata in asteptare” in ”plata confirmata”. Pentru aceasta modalitate de plata, nu mai este nevoie de confirmarea platii din partea ta. Confirmarea se face automat, plata fiind inregistrata in sistem, ca fiind realizată.


Sunteti tapinari?

Ai facut o comanda si nu ai primit produsul? Atunci?? Ai dreptul sa spui ca suntem cum vrei tu, cand vei comanda si nu vei primi produsul. Pana atunci, relax!


Care este modalitatea de plata?

Toate produsele noastre sunt gratuite. Transportul este suportat de catre cumparator. In functie de optiunea de livrare, Posta sau curier rapid, taxa de transport + cost ambalare colet, costa 3 euro ( Posta ) sau 5 euro ( Curier rapid ).

In pagina ”Cos”, Gratuitescu a adaugat 3 modalitati de plata a transportului:

  1. Poti alege sa faci plata transportului direct prin Paypal ( nu este obligatoriu sa ai un cont Paypal. Tot ce ai nevoie este un card bancar. Tranzactia este 100% sigura. Se realizeaza direct pe site-ul de plati Paypal. Gratuitescu, nu poate avea ( si nici nu doreste ), acces la datele contului tau.
  2. Poti alege sa platesti cu criptomoneda. Criptomoneda acceptata de catre Gratuitescu, Electroneum. Poti face plata direct cu telefonul, scanâd codul portofelului nostru, direct din pagina de finalizare a comenzii.
  3. Prin aplicatia Revolut.

De ce moneda de plata este in euro?

Gratuitescu a optat pentru moneda euro, dintr-un singur motiv, și anume: adăugarea pe site a modalității de plată prin Paypal. Paypal nu acceptă moneda națională, LEU. Inițial, Gratuitescu avea 2 modalități de plată a transportului ( produsele fiind gratuite ):

  1. Prin aplicatia Revolut
  2. Plată prin criptomoneda Electroneum.

La cerere, datorită modului simplu și ușor de tranzacționat, s-a optat pentru adăugarea modalității de plată a transportului, cu ajutorul sistemuluI de plăți on-line, Paypal. Plata prin Paypal se face simplu, ușor și rapid. Pentru a face plata transportului pentru un produs adăugat în coș, îți trebuie un card bancar. Relax! Tranzacția se face în siguranță, direct pe site-ul PayPal.


Ce adresa sa trec pentru a primi coletul?

Gratuitescu este foarte bun prieten cu Poșta Română. Dar la fel de bine, poti opta si pentru livrarea prin curier rapid. Toate produsele sunt expediate atat prin serviciul Poștei Romane, cat si prin curier. Așa că, adresa pe care o vei lăsa în urma completării formularului de comandă de pe site, dacă dorești să primești produsul comandat, trebuie să fie cea din buletin, in cazul in care vei alege serviciul de livrare oferit de catre Posta Romana. In cazul in care optezi pentru curier, preferabil ar fi sa lasi o adresa valida, unde te poate gasi curierul.