Publicat pe Lasă un comentariu

Review-urile noastre au ceva din părerile voastre

Iei un produs, vezi că este exact ca cel din poză, te bucuri un moment după care te relaxezi, și spui: stai, de ce mă bucur eu acum? De un produs gratuit!? Wtf, bucuria a fost când am aflat prima dată de gratuitescu.ro Aveam vreun dubiu, că produsul ăsta, nu o să ajungă la mine? Nu. Atunci?

Și uite așa, îți faci loc spre primul tău review. Ce facem cu ceilalți care iau ceva de pe site? Exact. Nu-i batem, nu-i plătim sau amenințăm. Le trimitem un mesaj după aprox 3-4 zile de la confirmarea plății pentru produsul comandat. Și da, feedback-urile sunt pe bune.

Permiți o întrebare? De ce review-ul tău nu se afla printre review-rile postate? Nu ai nevoie de nici un produs de pe site?

Review
Publicat pe Lasă un comentariu

Și coletele tânjesc după atenție

Și coletele tânjesc după atenție

V-am spus ce am pățit în ultima perioadă? Au început coletele ( unele dintre ele, bineînțeles) să se plângă că nu sunt băgate în seama de către cei care comandă de pe gratuitescu.ro. Ce implică această ” băgare în seamă”? Înseamnă să acorzi un timp, din timpul tău, și să verifici pe unde se plimbă coletul tău. Să te intereseze statusul coletului tău. De ce să te intereseze? Pentru că mașini bani 🙂 și, dacă nu te dor banii, află că, Gratuitescu, pune suflet când îți împachetează coletul. Se grăbește să-ți trimită produsul în cea mai bună stare, fără să fie perturbat, să aibă interzieri prea mari. Și tu?! Pe tine te doare fix la pix de starea coletului tău. Primesc retur pachete care sunt comandate, plătite.

Hai să fim atenți câteva minute și să urmărim cu atenție ce dorește gratuitescu.ro, de la fiecare dintre cei care, doresc să comande vreun produs de pe site, bine?

  1. coletul este frumos ambalat dupa ce produsul a fost testat, verificat, tricotăm și o stare de bine dacă este nevoie pentru toată perioada în care coletul va fi transportat până la tine ( să nu stea prea mult singur )
  2. după ce faci plata, ai văzut că în sec 2, primești și un nr de awb (dacă nu-l primești – cere și ți se va da! ). Cu ajutorul acestui nr de awb și aplicației oferite de către Poșta Română, vezi secțiunea Track & Trace de pe site, poți verifica statusul coletului tău ( pe unde se plimba, dacă este ok, este sătul sau mai dorește o gură de cico ).
  3. avem și noi verificarea noastră, și trimitem un mesaj când coletul a ajuns la oficiul arondat adresei tale din buletin.

Cum faci ca acest colet să se simtă prost? Simplu. Comanzi un produs, Gratuitescu se grăbește să ți-l trimită, dar tu urmezi cu bună știință câțiva pași foarte importanți, si anume:

  • nu verifici statusul coletului prin / cu ajutorul nr de awb primit în momentul comenzii;
  • nr de tel pe care-l lași în momentul comenzii nu este valid sau este setat să nu primești mesaje ( pentru că, Gratuitescu, trimite câte un mesaj când vede că coletul tău este avizat la oficiul poștal arondat adresei din buletinul tău )
  • nu ne contactezi, nu ne întrebi de starea coletului după câteva zile de la comanda ( să știi că răspundem atât la tel, sms, mesaj, mail, whatsapp etc ).

NU URMĂRI ACEȘTI PAȘI! Dacă vei face asta, coletul se va supăra pe tine, și se va întoarce la Gratuitescu.

Publicat pe Lasă un comentariu

Firma curier care mi-a expediat coletul în 8 zile

Firma curier care mi-a expediat coletul în 8 zile


Firma curier care mi-a expediat coletul în 8 zile

Ai crede că este vorba de Poșta Română? Nu.

Întrebare: în cât timp ( în condiții normale, fără alte situații sau evenimente speciale – ploi, cutremur, stare de urgență națională ) poate fi expediat un colet din București către Constanța?
Răspuns: 8 zile.

Am pregătit coletul spre expediere, în data de 6 dec 2018. Coletul a fost ridicat în data de 6 dec 2018, de către firma de curierat. Astăzi suntem în 14 dec 2018, coletul are statusul ^ În curs de livrare^. Nici timpul nu a fost o problemă. M-am convins singur că a aștepta este mai degrabă o dovadă de înțelegere decât de acceptare.

Ce mi-a dat grav cu vingula a fost tot efortul meu de a încerca să cunosc, din partea firmei de curier, care este situația reală în legătură cu coletul meu. Mai apare în sistemul vostru? Sau coletul a făcut pe nebunul în timp ce era trimis către destinatar; a dat drumul în căști, la manele; a mâncat semințe și nu a strâns cojile?

Am vrut să aflu un răspuns. Am încercat. Cum? Am încercat să aflu chiar de la unul din operatorii firmei de curier. Cât timp mi-a luat? 3 zile. Astăzi este vineri. Marți sunat, așteptat, împrietenit cu tasta 3. Așteptat aprox jumătate de oră să-mi răspunde cineva. Închis. Sunat din nou. Tot tasta 3. Încă jumătate de oră. Miercuri la fel. Joi am început să sun de pe la ora 9. La ora 11:45 încă nu a răspuns nimeni la tasta 3. Închis. Sunat iar la orele 13. Și într-un final am putut trece de tasta 3. Tasta 3 a început să vorbească. M-a asigurat că totul este bine, dar trebuie să mai aștept. Când te împrietenești cu timpul, așteptarea se transformă într-un prezent continuu.

Nu m-a deranjat faptul că acest colet nu a ajuns la destinație ( de la București către Constanța ). M-a deranjat ca în tot acest timp, nu am primit nici o informare cu privire la ce se întâmplă. Un mesaj de întârziere, de cerut scuze, de înjurat, ceva…

Mulțumesc, Urgent Curier! Ai fost singura firmă de curierat care mi-ai făcut coletul să plângă. Știam că amărâtul ăsta de colet al meu avea o frică excesivă față de Poștă Română ( de asta nici nu am îndrăznit să-l trimit cu ei ), dar tu l-ai făcut să aibă coșmaruri.

Pentru mine, noul lor slogan ar suna, cam așa: Urgent Cargus – Îți așteptăm coletul la destinatar.

Publicat pe Lasă un comentariu

Folii de sticlă, toate adăugate pe Gratuitescu.ro

Folii de sticlă, toate adăugate pe gratuitescu.ro

Am lăsat puțin timpul să treacă peste domeniul gratuitescu.ro. Între timp, Gratuitescu a ieșit puțin în lume. Gratuitescu e prezent pe toate rețelele sociale: Facebook, Twitter, Instagram etc. În schimb, a venit vremea să adăugăm și folii de sticlă pentru diferite modele de telefoane. Până acum am umplut categoria de carcase telefon. De astăzi, 21/10/2018, Gratuitescu s-a hotărât să adăugate pe site, toate foliile noastre de telefon.

Câte folii se vor adăuga?

Multe.

Pentru ce modele de telefon?

Huawei, HTC, Samsung, iPhone, LG etc

Sfat: te poți abona cu încredere la Gratuitescu.ro ( în partea din dreapta, ultimul widget adăugat în bară, Abonarea este gratuită ). Toate produsele noastre sunt gratuite. Îndrăznește!

Publicat pe Lasă un comentariu

Poți plăti orice produs de pe Gratuitescu, cu criptomoneda Electroneum

Poți plăti orice produs de pe Gratuițescu, cu criptomoneda Electroneum

Poți plăti orice produs de pe Gratuitescu, cu criptomoneda Electroneum

Gratuitescu a adăugat o nouă modalitate de plată. Dacă dorești să iei un produs de pe site, poți să-l plătești cu Electroneum.

Ce este Electroneum: date și info despre această criptomonedă, click aici

Cum poți face plata instant cu Electroneum?

Simplu. Trebuie să urmezi câțiva pași:

1. instalezi portofelul Eletroneum, direct din Magazin GooglePlay;
2.După ce instalezi aplicația, urmezi pașii și îți faci un cont ( din acest moment, aplicația devine portofel tău virtual pentru moneda Eletroneum )
3. Folosind aplicația, poți mina monedă cu telefonul, primi sau trimite criptomoneda Electroneum.

Instalarea aplicației, crearea contului plus opțiunile de funcționalitate sunt extrem de simple, intuitive și foarte ușor de realizat.

Acum că ai deja aplicația instalată: aplicația te transformă într-un miner de monedă Electroneum. Poți mina cu telefonul ( această minare nu afectează caracteristicile telefonului tău: memorie, baterie, semnal, wifi) monedă Electroneum.

Gratuițescu îți pune la dispoziție o modalitate de plată prin Electroneum.

Cum poți lua produse de pe Gratuitescu, cu monede minate?

Alegi produsul, urmezi pașii de comandă ( adaugi datele de livrare produs) iar la modalitatea de plată, alegi ~Plătești cu Electroneum~ . Din acest moment, sistemul de plată instant intră în acțiune. Ți se va genera un cod QR. Scanezi codul cu ajutorul aplicației Electroneum, și dai un click pe butonul de confirmare plată, direct din aplicație ( scanarea codului de comandă produs se face direct din aplicația Electroneum). Implică un minim de efort din partea ta. (câteva mișcări de deget, 2 click ) Timp de procesare comandă din momentul în care adaugi produsul în coș și până la plata cu aplicația Electroneum, mai puțin de un minut.

Îndrăznește!

Publicat pe Lasă un comentariu

Gratuitescu ofera o noua optiune de abonare pe site

Gratuitescu ofera o noua optiune de abonare pe site

Am putea începe prin a face un mic bilanț, dar nu este postul sau timpul oportun. Gratuitescu ofera / dorește să te anunțe ( în caz că nu ai aflat / văzut până acum ), că avem în partea dreaptă, de pe pagina fiecari articol, produs un widget care-ți permite să te abonezi la ce produse, articole noi sunt adăugate pe site. Procedura este simplă: îți adaugi adresa de mail ( și un nume, poate ne și împrietenim), dai un click pe link de confirmare primit pe adresa de mail (cea pe care ai adăugat-o în formularul de abonare), și gata! Din acel moment vei primi ultimele articole și produse adăugate pe site.

Relax, Gratuitescu nu este prieten cu spam-ul. Până în prezent, Gratuitescu a ”aranjat” pe site un nr de aprox 40 de produse. În zilele, săptămânile, lunile viitoare, Gratuitescu a pregătit un nr de aprox 800 de produse ce vor fi adăugate pe site. Este imposibil să nu ai nevoie de un produs din cele 800 de produse care vor fi adăugate pe Gratuitescu.ro. Și, da! Toate produsele noastre sunt gratuite. Vor fi produse din categorii variate: accesorii audio, foarte multe accesorii video-camere foto, carcase telefon,folii de sticlă, etc

p.s. Astazi ma abonez. Dar imi vine o idee, si maine nu mai vreau sa primesc articole si produse pe mail, cum pot face asta? Simplu. In fiecare mail primit cu articole si produse noi adaugate pe site, in partea de jos a fiecarui mail, ai si optiunea de dezabonare. Daca nu vrei sa mai primesti noutati, un click pe link dezabonare. E simplu, nu? Indrazneste!

Publicat pe

Q&A, pagina noua adauga pe Gratuitescu.ro

q-a-pagina-noua-adauga-pe-gratuitescu-ro

Este bine să-ți pui întrebări. Mai ales când răspunsurile pe care le aștepți nu sunt pe nicăieri. Ți se mai limpezesc puțin gândurile și poți face o analiza mai corecta a ceea ce urmează sa faci în continuare. Asta este valabil în orice situație. Pentru a simplifica prezenta pe site, Gratuitescu a adăugat o pagina speciala numită, Q&A.

Prin acest post lansam o invitație ție, vizitatorule! Dacă ai o întrebare la care nu gasești un răspuns vis a vis de acest site, te rugam sa ne trimit un mesaj prin formularul de contact sau sa ne lași ceva scris, pe whatsapp, 0721210059. Încercam sa răspundem la toate întrebările venite din partea ta. Indraznește!